piercing!

sry att jag inte har sskrivti ;) i alla fall i tisdags Åkte jag vid 2 till stan och va där i en halv timme, sen kom ida, oskar och lovisa vi gick i stan en stund sen hem till mig bara chill ;) Sen somnade vi 3, Idag vaknade vi vid typv 11 :O gick upp spelade kort åt frukost sen fixade vi oss och drog in till jakan och jag tog piercing i näsan för andra gången :P va fett nervös ^^ Men fint blev det i alla fall innan åt vi glass och gick i affärer :) Sen hem hoppade och chillade nu ser lovisa, ida, oskar och natti på en film och jag sla se en annan ^^ aja bloggar i morgon <33

elle och mickis sover här!

Åkte till elle efter jag hade ätit :) Vi gick runt sen taggade jag och mickis till ica och köpte godis :) Sen hem till elle sen kom pappa och hämtade oss vi satt vid datan och såg på film :) myss nu ska vi se på film. OCh sen sovs. Imrgon drar jag till stan och möta ida , oskar och lovisa och vi ska vara i stan ett tag och sen hem till mig puss<33

Östhammar

Tja ;D Det va ett tag sen faktiskt, men nu ska jag berätta när vi åkte det va ju förra torsdagen då gick vi upp typ 8 fett tidigt -.- i allafall åkte hem till mamma sen tog vi bussarna senkom pappa och hämtasde oss och så va vi framme vid campingen :) På campingen va vi till söndagen, vi typ badade och solade massa :) Sen på söndagen drpg vi till det andra huset och solade och badade och massa mer, Sen på Onsdag kväll kom Ida, Moster, Oskar, Danny och Lovisa:) vi spelade kort och pratade mkt :) gick ner till vattnet oxå ^^ Sen på torsdagen gick vi in till stan lr rättaresagt "byn" finns inga kläder typ och sånt , men vi åkte dit åt glass, Sen skulle ida skjutsa mig och danny och så ramlade vi och då äre typ en handikappad på trejhuling så börja skratta och klappa händerna, jag ba wtf du borde in te garva som inte kan cykla als fast det sa jag inte ^^ Sen hem sola bada och sånt ^^ typ varenda dag, Sen  i går (söndag) så åkte vi hem jag tog buss med mamma och natti jag gav alla en varsibn kram, sen hem åt på donken sen taggade jag till elle va med mickis oxå tog 10 över 11 bussen va hemma vid kvart i 12 satt vid datan lite sengick jag och la mig :) Vaknade vid 11 ida :) satte mig här ska snart äta frukost sen vet jag inte vad jag ska göra ida, oskar och lovisa skulle ha kommit hitb men nu får inte lovisa men hoppas oskar och ida kommer i alla fall :) får se vad som händer puss<33

hann skriva lite på morgonen! :)

Vaknade vid 8 idag för pappa väckte oss-.- låg kvar i sängen till halv 9, Nu har jag precis ätit frukost och sånt ska borsta tänderna nu sen drar vi till mamma.  Klockan 10 går vår buss! så bomba med sms då (0739377805) vi ses om 11 dagar puss<33
cya!

ni slipper mig i 11 dagar!:P

Tja sry för jag inte skrev ngt i går kväll lr idag men nu börjar jag :) igår vid 9 kom elle och nadde till mig :) Vi hoppade lite sen chillade, sen skulle nadde känna på vattnet i vår pool... och jag va bara tvungen att putta i henne! hahaha fan va kul det va och hon hade kläde desutom xDsnäll jag r va? men jag och elle höll på att kissa på oss fan !aja d va hon blöt så då bytte vi till badkläder och badade i poolen det va ganske kallt eftersom klockan va ju typ 12 så vi hade fyllt vår bubbelpool med varmt vatten så vi hoppade ut genom föntret till poolen och in igen xD haha kul vare i alla fall xD Sen spelade vi kort med micke och pappa, nadde och elle kan ju fan inga kortspel så vi va tvugna attt lära dom xD aja sen blev klockan typ 2 och då gick vi och la oss och såg på en film men alla somnade ! så jag stängde av och somnade igen :)

Vaknade vid 12 idag för nadde väckte mig vi åt frukost sen såg klart på filmen :P gick upp nadde åt lunch sen chillade vi och vid typ 3 åkte dom hem jag badade i poolen med natti och moa, sen klädde jag på mig satt lite vid datan sen skulle vi äta dom hade köpt mat från mandarin fett gott ! Åt sen pckade jag klart sen körde pappa mig till elle.

Vi badade i hennes pool och sen la ví oss i hennes badkar haha stort vare inte fick typ inge plats x) Sen upp satt vid datan medans hon åt. Sen drog vi till nadde vi körde anden i glaset haha fett kul den fick typ damp på nadde xD sen åt vi choklad :) Sen hem har precis ätit tårta gott :) ska lägga mig och titta på film i morgon drar jag till östhammar i 11 dagar drar vid 10 i morgon så måste gå upp tidigt :/ Sen när jag kommer hem så kommer ida, oskar, moster och lovisa till oss sen efter några dagar så åker vi till dom och är där ett tag :) så det blir kul men kommentera mina bilder på bilddagboken
ttypjoossan@bdb :) btw kommer sakna ida mäst , juste elle kanske kommer till östhammar lite senare :) Så det blir skoj jag och natti får ett eget hus :)<33 puss♥
cya!/JH

födelsedagen

Nu ska jag berätta lite om Isabelles födelse dag :) Först väckte mamma mig vid 8 -.- gick upp och sånt sen sjöng vi för isabelle och hon fick packet :) sen gick jag och la mig, lixom man kan ju inte gå upp så tidigt när man har sommar lov, tycker jag :P Gick och la mig, sen satte jag på hannah montana :) den är sjukt bra tycker jag :)Sen gick jag upp åt och städade rummet, sen kommer gästerna vi har fickat oxå gott :) Sen hoppade jag natti och micke sen badade vi :D sjukt kul, Sen blev det en varm dusch :D Snart ska vi äta tror jag senare blir det kanske elle ska ringa henne och fråga om hon kan komma men vi får se hur det blir, puss/ JH♥
 Gott :D<33

Grattis Isabelle<33

Grattis bby på 2 års dagen !
Älskar dej lilla syster

Det känns som det va igår jag väggade dig i min famn men nu är du 2 år. Tiden går så fort, nu har du liv i benen och springer omkring ingen lugn och ro här heller. Men älskar dej <33

Hemma igen!

Tjaaaaa! Är hemma igen! ganska skönt är det har saknat alla! kom hem vid 00:00 för ungefär en halv timme ;D okej nu ska jag börja från dag ett asso
lördag: Vi gick upp 04:00 -.- gick upp åt sen kom pappa vi åkte till båten tog typ en timme -.-' Kom till båten, då skulle vi vara i typ ett lite rum :S och så va det en gubbe där inne som vi skulle dela det där rummet med, han lyssnade på typ turkiskmusik och snarkade som fan ! och snacka om att man inte kan sova då -.- Sen kom vi fram tog bussen till campingen packade upp va ganska fint väder :) gick ner på stranden och chillade lixom x)
Söndag: Idag gick vi upp ganska tidigt, camilla nattis kompis kom vid typ 12 till oss vi solade och sånt sen på kvällen kom hennes mamma för att hämta henne så vi satt och pratade och sånt  x)
Måndag: Tråk ! regnade hela dagen... Det blev lite uppbehåll så då tänkte vi åka in till Visby. Sen började det regna så vi gick in på en ica affär och köpte nått gott ! :D sen tillbaka till campingen :) tråk och mys hela kvällen:/
Tisdag: Vi åkte till lummelundagrottorna det va fint väder :D så vi va där sen tog vi bussen till ett ställe som heter typ snäck sen gick vi där ifrån till Visby fett långt dog typ :S ! Sen hem vet inte vad vi gjorde då xD
Onsdag - Torsdag: Tråk Regn!!!!!!!!!!!!!! Natti och jag skulle på toa vid typ 2 och då ska man gå in i ett annat hus och då äre några killar som ropar "bruar, brudar" och kommer mot oss och man måste låsa upp dörren till toan och jag träffar inte låste och får värsta paniken. Och smart som vi är tar vi inte med oss nån mobil så vi kan inte ringa mamma! men sen gick de iväg och då sprang vi tillbaka hahah xD<3
Fredag: Visby gick i affärer och sånt, På kvällen blev det minigolf jag kom sist och mamma först -.- !
Lördag: Städade i stugen sen drog vi till visby. Köpte ett par byxor och två par tröjor snygga ;D Sen låg vi på en stran och solade bredvid en pubb, Sen säger natti att markolio ligger bredvid oss på stranden ! jag bara AAAAAAA försökte ta kort men blev inte så bra då men ändå ^^ Sen gick i affärer och sen drog vi till båten såg på en film de visade, sen spelade kort med natti. Sen kom pappa och hämtade oss det tog typ en timme hem. Satte mig här ska snart sova är sjukt trött.
Japp det va min vecka det hoppas ni har haft det bra nu kommer några bilder puss♥

//JH

syrran

God natt alla! nu ska jag krypa ner i sängen med syrran tror inte jag hinner skriva i morgon men puss! <3

lika söta små som stora!♥

Gotland i morgon !

Kom nyss ut från duschen natti, jag, minella och micke badade i poolen :) Sen när jag skulle duscha så hade det hamlat en pismyra i min bh som jag badade i -.- så det pissade på min tutte ! asso fuck vad det svider är helt röd asso! Fan va taskigt av den jag hade ju inte gjort något, haha, det va ju den som satte sig i min bh som jag badade i -.-' i alla fall ska ta ngt att äta sen typ sona till en film nu, ska ju upp halv 4 på morgonen -.-' pappa kommer och hämtar oss 5 sen åker vi till båten och tar båten till gotland och sen buss till stugan -.- får se om jag kommer upp i morgon vet inte om jag pallar sminka mig på morgonen kan ju göra det på båten på nån toa lr ngt x) Nu kommer jag inte blogga på 1 vecka ! så ni slipper mig ett tag nnu hehe, men när jag kommer hem så blire bilder och så skriver jag :D Men ni får bomba med sms (0739377805) och kommentera mina bilder på bdb : ttypjoossan och på pea: j-oss, Får se om jag hinner blogga i morgon, men om jag inte hinner skriver jag hej då nu puss <33

Kommer sakna alla! <3

Nya skor och badning!

Mamma väckte mig vid typ halv 11 -.-' Det typ spöregnade ute och sånt då -.- blev typ fett sur! Låg kvar i sänge typ till 11 gick upp sen fixade jag mig och sånt. Natti och jag skulle köpa skor :D Sen gick vi till donken och tjockade oss(a) haha xD Sen blev det fett fint väder varmt och allt! Sen tog vi bussen till barkarby där kom marcus och hämtade upp oss. Vi åkte hem till oss och hämtade badkläder sen till han för han skulle hämta det x) Drog till görväln badade det va jätte varmt i vattnet, fett skönt :) Sen drog vi hem och moster va här :D satte mig här ska bada i vår pool senare men ska typ grilla nu puss♥

Pernilla!

Juste pernilla är på gotland nu och de kommer åka till tofta (där vi ska vara) på måndag och vi kommer på lördag ju :D så det blir fett kul vi kommer äga hela stället vara uppe sent bada vara vid strande och massa skoj då blire bilder kan man säga !

jaha...

Tråkar just nu :S Vid 8 typ skulle jag och elle åka till lövsta, jag skulle komma till henne sen skulle vi gå dit, sen missar jag bussen :S så drar hem ringer henne och säger att vi ska mötas i lövsta istället så går till bussen sen när jag sitter på bussen säger
hon jag kan inte komma,
jag: wtf  och frågar vrf
hon: mina föräldrar vill inte att jag går hem själv i skogen när det är mörkt
 jag: men vi kan gå hem till mig så kan du slagga här,
hon:  ska handla med mamma i morgon och jag har inget att åka på hem från dej,
jag: jaha...
Så hoppade jag av bussen och tog en annanbuss tillbaka. Kom hem och då badade jag i poolen med micke, minella och isabelle istället xD hoppade in sen i en varm skön dusch :) sen satte mig här gick ut och hoppade lite och hjälpte micke att fixa en sak med poolen :) ska packa klart nu och sen  blire väll datan lr film puss :)// Jossan♥

Shoping!

vaknade vid 20 över nio lr vaknade inte precis då mamma väckte mig -.- Sen fixade vi oss trog till jakan (natti va med oxå) Natti skulle till läkaren, sen tog vi tåget shopade lite snygga saker tills vi ska till gotland :D Sen åkte vi hem lr jag satt kvar på bussen åkte till lösta mötte micke minella och isabelle där :) vi badade sen vid 5 åkte jag hem, kom hem packade satte mig här senare ska jag bada i poolen med lillsyrran :D cillar bara ikväll :) Juste igår vi 1 cyklade jag och mötta natti haha xD

Svart BH från H&M 129:-
Solglasögon från H&M 49,50:-
Svart Bikini (vet inte hur mkt den kostade xD)
2 par örhängen från Ur&Penn 20:- st

Så det blev lite saker, vi ska shopa på gotland oxå så då blire massa saker puss<3/jossan♥

klar!

Thahah poolen är snart klar tog ett tag men ändå ska ut och titta nu / jossan♥

ÄLSKAR DEJ<3

JOSEFINE HOLMBERG<3NATHALIE HOLMBERG

ÄLSKAR DEJ SYRRAN<3

Bilder

Bilder från igår och idag :)

Igår:

hihi vad ska man säga ? xD
Idag :                          Elles Rotter

coola vi är :D<3

Kom nyss hem från elle åkte till henne vid halv 6, när jag kom dit åt hon och jag byte om till badkläder xD Sen badade vi fett länge i hennes pool och det va fett kul :D Sen gick vi upp bytte om sen taggade jag hem. Vi gjorde inget spec så då kunde jag ju lika gärna åka hem. Kom hem cyklade till handlarn köpte choklad :D Sen har mamma börjat fylla poolen för typ en halvtimme sen vet inte om natti och jag vågar bada senare men får väll sen :O ;D Det e skit kallt asso kommer dö i så fall! haha xD Men vet inte när hon kommer hem men får se blir bara chill ikväl tänkte gå och ta en glass och sätta på en film och sitta framför datan en stund. Snart kommer lite bilder från igår och sånt puss/ jossan

Hihi tog lite bilde rmed syrrorna idag oxå ^^ <33

Sova på studsmattan :D

Tjo skrev inget igår då men nu kommerl ite x) Åkte til elle vid 3 för micke sa att vi int skulle åka till lövsta fick största dampen ! för då kunde jag har åkt till elle tidigare, men änåd tog bussen kom till elle vi väntade vi på frida sen badade vi x) Sen skulle elle sova hos mig men inte frida för hon orkade inte tråkig! bara för hon gick upp typ 7 men hon får skylla sig själv hon valde det lixom aja orkar inte bry mig e man tråkig så är man ^^
 Åkte hem till mig jag och elle åt, sen va jag tvungen att packa till gotland åker ju på lördag då kommer jag inte skriva på en vecka kommer hem lördagen efter, sen på söndagen åker jag till östhammar i 11 dagar så ni blir utan mig et tag xD

i alla fall vi hjälpte micke för där vi ska ha poolen är marken typ ojämn och den måste vara rak så vi skulle typ skaka av alla jord från gräset vi tog upp xD fett jobbigt sen typ börjde jag och micke kasta maskar på varandra haha gud va roliga vi är xD men jag träffade han på kinden en gång :) men jag hatar maskar :S

sen så skulle jag och elle sova på studsmattan haha xD så vi la ett jätte stor pressänning (stavning? :S) sen tog vi in täcke kudde och sånt och chips och gott :) la oss där inne spelade kort och mys somnade vid 2 typ :D trodde vi skulle bli jätte myggbitna men det blev vi inte och det va inte så kallt heller :D

sen vaknade vi vid halv 10 för alla grannar klippte gräset och skit. Sen flög det 2 flygplan över oss och det lät ju mkt ! vi gick upp åt sen tog jag hand om små syskonen de är ju hemska de springer ut på vägen och allt och inte lysnar fick största dampen ! men jag äslkar de ändå :)

nu ska micke lägga isabelle och jag ska sätta på en film åt minella så ska vi  sätta upp poolen :) senare vet jag inte vad jag ska göra faktiskt x) det får ni veta senare, i morgon ska jag mamma och natti åka och köpa bikini och sånt jag ska köpa :
bikini
solglasögon
linne
:) Men nu ska jag ut, kommer bilder från igår och idag senare för jag hittar inte sladden lr min mobil så ah kommer bilder i alla fal :) puss/ jossan