coola vi är :D<3

Kom nyss hem från elle åkte till henne vid halv 6, när jag kom dit åt hon och jag byte om till badkläder xD Sen badade vi fett länge i hennes pool och det va fett kul :D Sen gick vi upp bytte om sen taggade jag hem. Vi gjorde inget spec så då kunde jag ju lika gärna åka hem. Kom hem cyklade till handlarn köpte choklad :D Sen har mamma börjat fylla poolen för typ en halvtimme sen vet inte om natti och jag vågar bada senare men får väll sen :O ;D Det e skit kallt asso kommer dö i så fall! haha xD Men vet inte när hon kommer hem men får se blir bara chill ikväl tänkte gå och ta en glass och sätta på en film och sitta framför datan en stund. Snart kommer lite bilder från igår och sånt puss/ jossan


Hihi tog lite bilde rmed syrrorna idag oxå ^^ <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0