jaha...

Tråkar just nu :S Vid 8 typ skulle jag och elle åka till lövsta, jag skulle komma till henne sen skulle vi gå dit, sen missar jag bussen :S så drar hem ringer henne och säger att vi ska mötas i lövsta istället så går till bussen sen när jag sitter på bussen säger
hon jag kan inte komma,
jag: wtf  och frågar vrf
hon: mina föräldrar vill inte att jag går hem själv i skogen när det är mörkt
 jag: men vi kan gå hem till mig så kan du slagga här,
hon:  ska handla med mamma i morgon och jag har inget att åka på hem från dej,
jag: jaha...
Så hoppade jag av bussen och tog en annanbuss tillbaka. Kom hem och då badade jag i poolen med micke, minella och isabelle istället xD hoppade in sen i en varm skön dusch :) sen satte mig här gick ut och hoppade lite och hjälpte micke att fixa en sak med poolen :) ska packa klart nu och sen  blire väll datan lr film puss :)// Jossan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0