födelsedagen

Nu ska jag berätta lite om Isabelles födelse dag :) Först väckte mamma mig vid 8 -.- gick upp och sånt sen sjöng vi för isabelle och hon fick packet :) sen gick jag och la mig, lixom man kan ju inte gå upp så tidigt när man har sommar lov, tycker jag :P Gick och la mig, sen satte jag på hannah montana :) den är sjukt bra tycker jag :)Sen gick jag upp åt och städade rummet, sen kommer gästerna vi har fickat oxå gott :) Sen hoppade jag natti och micke sen badade vi :D sjukt kul, Sen blev det en varm dusch :D Snart ska vi äta tror jag senare blir det kanske elle ska ringa henne och fråga om hon kan komma men vi får se hur det blir, puss/ JH♥
 Gott :D<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0