Sova på studsmattan :D

Tjo skrev inget igår då men nu kommerl ite x) Åkte til elle vid 3 för micke sa att vi int skulle åka till lövsta fick största dampen ! för då kunde jag har åkt till elle tidigare, men änåd tog bussen kom till elle vi väntade vi på frida sen badade vi x) Sen skulle elle sova hos mig men inte frida för hon orkade inte tråkig! bara för hon gick upp typ 7 men hon får skylla sig själv hon valde det lixom aja orkar inte bry mig e man tråkig så är man ^^
 Åkte hem till mig jag och elle åt, sen va jag tvungen att packa till gotland åker ju på lördag då kommer jag inte skriva på en vecka kommer hem lördagen efter, sen på söndagen åker jag till östhammar i 11 dagar så ni blir utan mig et tag xD

i alla fall vi hjälpte micke för där vi ska ha poolen är marken typ ojämn och den måste vara rak så vi skulle typ skaka av alla jord från gräset vi tog upp xD fett jobbigt sen typ börjde jag och micke kasta maskar på varandra haha gud va roliga vi är xD men jag träffade han på kinden en gång :) men jag hatar maskar :S

sen så skulle jag och elle sova på studsmattan haha xD så vi la ett jätte stor pressänning (stavning? :S) sen tog vi in täcke kudde och sånt och chips och gott :) la oss där inne spelade kort och mys somnade vid 2 typ :D trodde vi skulle bli jätte myggbitna men det blev vi inte och det va inte så kallt heller :D

sen vaknade vi vid halv 10 för alla grannar klippte gräset och skit. Sen flög det 2 flygplan över oss och det lät ju mkt ! vi gick upp åt sen tog jag hand om små syskonen de är ju hemska de springer ut på vägen och allt och inte lysnar fick största dampen ! men jag äslkar de ändå :)

nu ska micke lägga isabelle och jag ska sätta på en film åt minella så ska vi  sätta upp poolen :) senare vet jag inte vad jag ska göra faktiskt x) det får ni veta senare, i morgon ska jag mamma och natti åka och köpa bikini och sånt jag ska köpa :
bikini
solglasögon
linne
:) Men nu ska jag ut, kommer bilder från igår och idag senare för jag hittar inte sladden lr min mobil så ah kommer bilder i alla fal :) puss/ jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0