Hemma igen!

Tjaaaaa! Är hemma igen! ganska skönt är det har saknat alla! kom hem vid 00:00 för ungefär en halv timme ;D okej nu ska jag börja från dag ett asso
lördag: Vi gick upp 04:00 -.- gick upp åt sen kom pappa vi åkte till båten tog typ en timme -.-' Kom till båten, då skulle vi vara i typ ett lite rum :S och så va det en gubbe där inne som vi skulle dela det där rummet med, han lyssnade på typ turkiskmusik och snarkade som fan ! och snacka om att man inte kan sova då -.- Sen kom vi fram tog bussen till campingen packade upp va ganska fint väder :) gick ner på stranden och chillade lixom x)
Söndag: Idag gick vi upp ganska tidigt, camilla nattis kompis kom vid typ 12 till oss vi solade och sånt sen på kvällen kom hennes mamma för att hämta henne så vi satt och pratade och sånt  x)
Måndag: Tråk ! regnade hela dagen... Det blev lite uppbehåll så då tänkte vi åka in till Visby. Sen började det regna så vi gick in på en ica affär och köpte nått gott ! :D sen tillbaka till campingen :) tråk och mys hela kvällen:/
Tisdag: Vi åkte till lummelundagrottorna det va fint väder :D så vi va där sen tog vi bussen till ett ställe som heter typ snäck sen gick vi där ifrån till Visby fett långt dog typ :S ! Sen hem vet inte vad vi gjorde då xD
Onsdag - Torsdag: Tråk Regn!!!!!!!!!!!!!! Natti och jag skulle på toa vid typ 2 och då ska man gå in i ett annat hus och då äre några killar som ropar "bruar, brudar" och kommer mot oss och man måste låsa upp dörren till toan och jag träffar inte låste och får värsta paniken. Och smart som vi är tar vi inte med oss nån mobil så vi kan inte ringa mamma! men sen gick de iväg och då sprang vi tillbaka hahah xD<3
Fredag: Visby gick i affärer och sånt, På kvällen blev det minigolf jag kom sist och mamma först -.- !
Lördag: Städade i stugen sen drog vi till visby. Köpte ett par byxor och två par tröjor snygga ;D Sen låg vi på en stran och solade bredvid en pubb, Sen säger natti att markolio ligger bredvid oss på stranden ! jag bara AAAAAAA försökte ta kort men blev inte så bra då men ändå ^^ Sen gick i affärer och sen drog vi till båten såg på en film de visade, sen spelade kort med natti. Sen kom pappa och hämtade oss det tog typ en timme hem. Satte mig här ska snart sova är sjukt trött.
Japp det va min vecka det hoppas ni har haft det bra nu kommer några bilder puss♥







//JH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0