Gotland i morgon !

Kom nyss ut från duschen natti, jag, minella och micke badade i poolen :) Sen när jag skulle duscha så hade det hamlat en pismyra i min bh som jag badade i -.- så det pissade på min tutte ! asso fuck vad det svider är helt röd asso! Fan va taskigt av den jag hade ju inte gjort något, haha, det va ju den som satte sig i min bh som jag badade i -.-' i alla fall ska ta ngt att äta sen typ sona till en film nu, ska ju upp halv 4 på morgonen -.-' pappa kommer och hämtar oss 5 sen åker vi till båten och tar båten till gotland och sen buss till stugan -.- får se om jag kommer upp i morgon vet inte om jag pallar sminka mig på morgonen kan ju göra det på båten på nån toa lr ngt x) Nu kommer jag inte blogga på 1 vecka ! så ni slipper mig ett tag nnu hehe, men när jag kommer hem så blire bilder och så skriver jag :D Men ni får bomba med sms (0739377805) och kommentera mina bilder på bdb : ttypjoossan och på pea: j-oss, Får se om jag hinner blogga i morgon, men om jag inte hinner skriver jag hej då nu puss <33

Kommer sakna alla! <3

Kommentarer
Postat av: ida holmberg :*

Jossan, när du kommer hem från gotland, kan du hjälpa mig hur man fixar bloggen så fint som du gör? :O :)<3

DU ÄR FINAST!<3

2009-07-07 @ 16:39:35
URL: http://idaholmberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jossan, kan du hjälpa mig med bloggen sen?<3

2009-07-07 @ 16:41:06
URL: http://idaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0