ni slipper mig i 11 dagar!:P

Tja sry för jag inte skrev ngt i går kväll lr idag men nu börjar jag :) igår vid 9 kom elle och nadde till mig :) Vi hoppade lite sen chillade, sen skulle nadde känna på vattnet i vår pool... och jag va bara tvungen att putta i henne! hahaha fan va kul det va och hon hade kläde desutom xDsnäll jag r va? men jag och elle höll på att kissa på oss fan !aja d va hon blöt så då bytte vi till badkläder och badade i poolen det va ganske kallt eftersom klockan va ju typ 12 så vi hade fyllt vår bubbelpool med varmt vatten så vi hoppade ut genom föntret till poolen och in igen xD haha kul vare i alla fall xD Sen spelade vi kort med micke och pappa, nadde och elle kan ju fan inga kortspel så vi va tvugna attt lära dom xD aja sen blev klockan typ 2 och då gick vi och la oss och såg på en film men alla somnade ! så jag stängde av och somnade igen :)

Vaknade vid 12 idag för nadde väckte mig vi åt frukost sen såg klart på filmen :P gick upp nadde åt lunch sen chillade vi och vid typ 3 åkte dom hem jag badade i poolen med natti och moa, sen klädde jag på mig satt lite vid datan sen skulle vi äta dom hade köpt mat från mandarin fett gott ! Åt sen pckade jag klart sen körde pappa mig till elle.

Vi badade i hennes pool och sen la ví oss i hennes badkar haha stort vare inte fick typ inge plats x) Sen upp satt vid datan medans hon åt. Sen drog vi till nadde vi körde anden i glaset haha fett kul den fick typ damp på nadde xD sen åt vi choklad :) Sen hem har precis ätit tårta gott :) ska lägga mig och titta på film i morgon drar jag till östhammar i 11 dagar drar vid 10 i morgon så måste gå upp tidigt :/ Sen när jag kommer hem så kommer ida, oskar, moster och lovisa till oss sen efter några dagar så åker vi till dom och är där ett tag :) så det blir kul men kommentera mina bilder på bilddagboken
ttypjoossan@bdb :) btw kommer sakna ida mäst , juste elle kanske kommer till östhammar lite senare :) Så det blir skoj jag och natti får ett eget hus :)<33 puss♥
cya!/JH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0