Shoping!

vaknade vid 20 över nio lr vaknade inte precis då mamma väckte mig -.- Sen fixade vi oss trog till jakan (natti va med oxå) Natti skulle till läkaren, sen tog vi tåget shopade lite snygga saker tills vi ska till gotland :D Sen åkte vi hem lr jag satt kvar på bussen åkte till lösta mötte micke minella och isabelle där :) vi badade sen vid 5 åkte jag hem, kom hem packade satte mig här senare ska jag bada i poolen med lillsyrran :D cillar bara ikväll :) Juste igår vi 1 cyklade jag och mötta natti haha xD


Svart BH från H&M 129:-
Solglasögon från H&M 49,50:-
Svart Bikini (vet inte hur mkt den kostade xD)
2 par örhängen från Ur&Penn 20:- st

Så det blev lite saker, vi ska shopa på gotland oxå så då blire massa saker puss<3/jossan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0