Östhammar

Tja ;D Det va ett tag sen faktiskt, men nu ska jag berätta när vi åkte det va ju förra torsdagen då gick vi upp typ 8 fett tidigt -.- i allafall åkte hem till mamma sen tog vi bussarna senkom pappa och hämtasde oss och så va vi framme vid campingen :) På campingen va vi till söndagen, vi typ badade och solade massa :) Sen på söndagen drpg vi till det andra huset och solade och badade och massa mer, Sen på Onsdag kväll kom Ida, Moster, Oskar, Danny och Lovisa:) vi spelade kort och pratade mkt :) gick ner till vattnet oxå ^^ Sen på torsdagen gick vi in till stan lr rättaresagt "byn" finns inga kläder typ och sånt , men vi åkte dit åt glass, Sen skulle ida skjutsa mig och danny och så ramlade vi och då äre typ en handikappad på trejhuling så börja skratta och klappa händerna, jag ba wtf du borde in te garva som inte kan cykla als fast det sa jag inte ^^ Sen hem sola bada och sånt ^^ typ varenda dag, Sen  i går (söndag) så åkte vi hem jag tog buss med mamma och natti jag gav alla en varsibn kram, sen hem åt på donken sen taggade jag till elle va med mickis oxå tog 10 över 11 bussen va hemma vid kvart i 12 satt vid datan lite sengick jag och la mig :) Vaknade vid 11 ida :) satte mig här ska snart äta frukost sen vet jag inte vad jag ska göra ida, oskar och lovisa skulle ha kommit hitb men nu får inte lovisa men hoppas oskar och ida kommer i alla fall :) får se vad som händer puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0