svar på tal

.... om bilder från i lördags:
brukar du dricka på kvällarna när du är ute ?
om du gör det vf skriver du inte det i din blogg
eller om din kompis blir full eller ngt?
svar: om jag dricker på kvällarna så skriver jag det inte på bloggen
för jag tycker för det första det är lite fjortis aktigt att skriva "åh jag blev så full så jag spydde" blabla.
då leker man bara och det är töntigt coh omoget och jag tycker man borde växa upp.
Men jag tycker lixom ni som läser min blogg inte har ngt med att göra om jag dricker blir full ochsånt
okej om någon skriver "det kanske blev lite mkt igår med all dricka" osv.
men inte jag spydde och var full och låg på en bänk man bara hallå väx upp ?
jag skriver heller inte om mina kompisar blir fulla lixom.
För jag tror nog inte de vill att vissa ska få reda på det. Det är inte er sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0