Sola+glass+jordgubbar+vattenkrig

skolan idag försov mig så kom lite sent till engelskan
hade np i no idag typ labb lr ngt gick väll bra
efter skolan drog jag eve och frida till ica och köpte jordgubbar och glass
vi la oss på gräsmattan vid vår skola och fontänen :)
rätt mysigt och bara sola och äta lite
sen kom camillo och åt med oss
sen var det värsta vattenkriget vid fontänen och så klart var man med ahha
blev i kastad av sam oxå -.-
sen ska man gå helt blöt till mina små syrrors dagis
det va någon grej för syskon och föräldrar
så fick sitta helt blöt men det funkade :P
sen drog hem och har pluggat har engelska uppsats prov i morgon..
men i morgon blire oxå rix fm med elle och mickis tror jag :) <3
ska ut en sväng nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0