seega bilder från i helgen

dålig uppdate vett...
men i alla fall skolan idag försov mig vaknade 10 min innan bussen gick men han fixa mig :)
drog till bussen och mötte frida i skolan vi hade klassinfo och svenska sen so.
På lunchen chillade vi ut och på ica e så fint väder som jag gillar
sen språk hade läxförör gic kbra hoppas jag
efter skolan drog jag och frida till ica och köpte tugummi och lite sånt och satt vid fontänen
drog hem sen och har pluggat lite har ju np i morgon i engelska igen måste bli godkänd då har jag g i engelska ;)
sen har jag bakat kladdkaka för jah e så duktig eheh
natti kom hem från gotland idag oxå så nu äre inte "lugna" huset längre haha
<3


ytterstsexigt




love<3


Sol !




bild från idag  ( liten outfit tröja + linne hm , legings ? skor hm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0