plugga

igår blev det inte så sent faktiskt.
åkte till elle och pernilla var där vi lyssna musik och de klädde på sig.
vi 9- halv 10 drov vi ut.
Sen fanns det inget att göra lr jo alla var vid grillplatsen i viksjö men vi pallade inte vara med alla de.
Så de drog hem till elle och jag hem.
kollade på tv till halv 2 och somnade i soffan vaknade igen vid 5 och gick och sov i sängen.


pappa väckte mig i morse vid halv 12 vi skulle till mamma.
Så jag klädde på mig och sen drog vi.
Vi åkte med mamma och micke till öd för att köpa en grej och färg.
Sen drog vi hem och jag sitter och plugga mkt.
Har engelska slutprov-uppsatsskrivning och np i engelska uppsatsskrivining måste bli godkänd
då blire g i engelska som jag vill :D 
pallar inte gå i iv speciellt inte i jakan. 
men jag klarar det nog. 
Ska hem till pappa sen ikväll oxå. 
Har inge bilder en så länge pernilla tog några igår så när hon lägger in dom på sin blogg tar jag de ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0