omg vilken kväll

kvällen var sjuukt  jävla rolig haha
okej ska bröja från början

åkte till elle först vi typ chilla fixade oss och kolla tv
så att jag hade fått en fästing oxå som vi tog bort haha
sen blev mickis klar då gick vi till centrum och mötte frida och eve vid halv 11
vi drot till fastebol och chillade där till typ halv tolv och dansa och dunka musik plus massa bilder
sen gick vi vidare till jakan på vägen blev det flum osv vi hade vodka oxå så det var nice
kom till centrum i jakan där vardet massa folk
men sen kom snuten så jag mickis och elle sprang då körde de efter oss så sprang vi skitlångt
så de hittade inte oss haha
men sen kom frida och eve
pappa hämtade mig , elle och mickis vid 1
så körde vi hem de

nu är jag hemma och är inte trött alls
sitter vid pappas sega data för allt e hos mamma- . -
så bilder kommer i morgon eller idag eftersom klockan e över 12 haha
men kvällen ägde hårt asso sjuukt jävla flumm länktar redan till nästa helg omg då blire kul :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0