no np

skolan idag
först hade vi np i no skiit tråkigt men gick bra hoppas jag
lunch i typ 3 timmer efter så chilla i skolan
svenska sen läste någon text typ :S
matte, sen skulle vi ha haft baseng men läraren kom aldrig så jag drog
gick upp till eva-lena för trodde frida fortfarande hade möte där men fanny var där inne
som vi chilla i skolan skulle ha haft möte men jag ska ha det i morgon
träffade frida sen vi drog till rampen och träffa massa folk chillade i viksjö till typ halv 6
då tagga jag hem och åt macka till middag

kollade andraevenyn sen oxå. Det v ar sista avsnittet :( sjuukt sur asso...
cyalater<33




väntade på Frida


en lite del av skolan vid våra skåp typ


Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0