jossan e tillbaka !

sry för allt strul med bloggen osv
men jag ville göra en ny blogg som jag gjorde oxå
men jag har tydlligen glömt lösenordet till bloggen och min nya hotmail så det gick inte så bra
så jag fortsätter skriva i den här tills jag gör en ny men skriver självklart det till er då :)
men jag kommer blogga som vanligt i bloggen och ni kan läsa den som vanligt

helgen :

Fredag:
kom moster, hennes kille, ida , oskar och jansson hit. Vi skulle vara barnvakt åt mina småsyrror och min kusse.
vi kolla film och åt chips och sånt natti drog till hennes kille vid 1 så då var vi själva
oskar somnade snabbt och vi låg och kolla på hannah montana :P

Lördag : Vaknade vid halv 12 idag. Det var 22 grader ute skönt. Så vi gick ut  och solade och sånt.
Sen säger moster att de skulle åka hem idag så det har de gjort nu.
Jag och natti la oss på baksidan och lyssna mmusik och solade.
ikväll ska jag ut tror jag. Har inte så mkt mer att säga cya ! <33


lite brun blev man haha ;)





ni fick några bilder eftersom det var strul med bloggen och det kommer bilder ikväll oxå hoppas jag ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0