jag lever...

har inte orkat blogga idag..
men i alla fall
åkte och mötte fanny i jakan igår vid drog til söder
träffa elle och mickis i viksjö, vi satt och kröka
sen kom eve och frida vi träffade några schysta killar ute som vi va med
kommer inte ihåg så mkt men vi blev fler i alla fall
drog hem vid 2  och var hemma typ tre och kolla film

idag vaknade jag vid 10, minella skulle ha barnkalas så jag hjälpte till
mycket springande efter barn och skrick
men aha det blev lugnt när alla gick, vi åt pizza idag jätte gott
har typ inget att göra så sitter vid datan i morgon äre skolan...
<3

till den som inte vågar säga vem den är alltså inte står för det den säger. Så wow om man tar ego bilder. Asso det var fucking spex fattar du vad det betyder eller kanske ville visa hur jag såg ut. Sluta läs min blogg om du ska klaga :)









finns fler bilder som jag inte lägger upp på bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0