jag är vaken

blev inget bloggande igår när vi kom hem men i alla fall

åkte till viksjö träffade elle och alla dom och kollade på elevstudiekonserten
alla kan inte sjunga men vissa sjunger bra i alla fall
efter chillade vi i viksjö och det var faktiskt väldigt mkt folk ute
men vi pallade inte vara kvar så jag pernilla frida och carro drog till mig
vi badade (jag carro och pernilla) kommer bilder. Och sen tjockade vi oss med chips och massa gott
somnade runt halv 3

vaknade vid 12 idag faster och de hade  kommit kul att träffa de igen :)
de åkte för ett tag sen och de gjorde frida, carro och pernilla oxå
så jag har städat rummet lite och ska snart plugga lite har engelskaprvo nästa vecka
blir bara hemma idag tror jag om jag inte drar någonstans ikväll
men tror inte det, i morgon kommer ida, oskar och jansson ?
<3



















Kommentarer
Postat av: pillis

Love you bby <333

2010-05-13 @ 14:25:23
URL: http://reeeplay.blogg.se/
Postat av: Carro

Love u <33 hade roligt måste göras om !

2010-05-13 @ 17:45:24
URL: http://barrosvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0