Veckans blogg

Jag har funderat mkt det här om bloggen...

jag har både tänkt att lägga ner bloggen men det har jag inte velat jag tycker det är kul att båda läsa andras bloggar och låta andra läsa om mitt liv. Så det blev det inget av. Tycker jag skulle utveckla min blogg lite har funderat över tävlingar, frågestund mm. Men eftersom jag inte har flera 1000 läsare så är det inte lika kul...


Så kom och tänka på att jag kunde veckans blogg, jo att jag ska varja fredag att jag ska länka en blogg. Det kan vara någon som kommenterar mkt det kan vara någon jag inte ens känner, eller någons blogg jag tycker är bra jag kanske inte ens känner den personen. Så nu när en ny vecka startar så kommer jag välja ut veckans blogg på fredag, så länka någon bra blogg eller kommentera mkt. Jag kan som sagt va välja en blogg själv ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0