Va bara tvungen att lägga upp det här !

Hatar så fjortisar som sitter och skriver att de dricker fast det inte gör det. Hur kan jag veta det jo för jag känner dom. De skriver att de dricker och i stället sitter och dricker 2,25 ? stör mig så mkt på sånna allmänt inte bara på de jag känner när an skriver att man e bakis bara för man vill verka cool ? tycker faan det är sorligt, och att man skryter med att man knarkar, röker mm det är bara för sorligt.. vilket jävla liv lixom ? gå ut med kompisar sup inte dej skallen full drick lagom och ha kul vrf ta droger ? ge mig en bra anledning vrf t.ex. en liten 95 ska ta droger och "låssas" dricka... tycker det är så patetiskt sitter bara och garvar åt det när man läser det ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0