sry för dålig uppdate !

tjaa söttisar *

bloggadde inte igår men börjar berätta från i torsdags.

Pappa hämtade mig vid halv 8 vi åkte förbi elle och hämtade henne sen till jessica. Satt och snacka hemma hos jessica och sen gick ner till viksjö med våra sovsäckar och allt haha. När vi kom dit satt vi och väntade tills alla andra som inte skulle sova där skulle gå. När alla gått bestämmde vi vart vi skulle sova vi fick sova själv i ett annat rum nice ;) sen hämtade vi madrasser från idrottshallen. Bäddade och sånt sen kollade vi på filmen "flickan" den var hemsk. Sen köpte vi massa godis och sånt från träffen :) sen kollade några på en till film men vi orkade inte kolla så jag elle och frida satt och prata på våårt rum :)

Sen kom jossan och jessica vi typ flummade as länge och typ alla sov föruto kattis och två andra tjejeroch vi då :) Sen skrämde vi hoffman och hennes kompis när de sov lr jag och jessica gjorde det skiit kul asso :) de typ flög haha. Sen låg vi uppe till 5 och tog massa bilder och flummade sjuukt rolig kväll asso.

Kattis kom in till oss klockan halv 8 på morgonen och tutade med någon jävla tuta fan va trötta vi var ingen orkade gå upp. Sen komer hon och häller fucking vatten på migg haha. Sen packade vi och fick toast och oboy till frukost :) sen gick och lämnade tillbaka madrasserna och sen gick in i skolan vid 8. Vi började inte fören halv 10 typ så vi gick upp och sminkade oss och platta håret mm.

Började 20 över 9 typ och hade matte :P sen no. Blev klar med det vi gjorde och sånt sen lunch. Efter lunchen blev det hk, bråkade med en tönt kille i klassen. Sen efter gick jag och frida till fredde typ och sen hänkade han med till idrotten men drog efter ett tag. Hade idrott och sen slutade vi. Jag jessica frida ocheve va kvar sist för jag och jessica skulle duscha men vi jgorde inte det.

Sen drog vi till vallen och kolla när fredde hade träning sen blev han kvar stannade och snackade en stund sen drog jag och frida till henne :) Drog till träffen senare det var någon musik grej typ och det va en sjuukt snygg kille som sjöng. Sen kom elin och fanny vi typ flummade på träffen och ute. Vid 11 drog jag elin och fanny till jakan och där träffade vi malin, jossan, jennifer, jennifer och jonte och någon. Sen chillade vi där och jag drog hem vid 12 för jag var sjuukt trött. Kom hem och somnade på en gång.

kvällen blev inte som jag skulle ha gjort skulle ha vart ed jessica osv, men men .
vaknade idag vid 11 idag av att fredde hade ringt så jag ringde han men det va hans kompis som ville ngt sjuukt skum i alla fall. Sen har jag pluggat och har bara tråkigt nu. Senare äre melodifestivalen så kommer typ inte gå ut ikväll som jag tänkte göra.
hörs senare bebisar <33


:)


där vi sov :)


så såg jag ut :)

inte så många bilder men jessica har resten de kommer väll någon gång :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0