utgång ikväll <33

tjjaa, skolan idag som alla andra fredagar förutom att jag inte hade språk och hade vikarie på no.n efter skolan kom pappa och hämtade mig vi åkte till mamma och hämtade saker sen nu kom vi hem till pappa :) ska snart käka och sen fixa mig för jag ska tagga ut hörs senare :)<33


haha lånade en killes mössa i skolan idag och så skulle han komma och hämta den när han lsutade men han kom inte så får lämna den på måndag ska ha den ikväll, älskar mössor lånade freddes en stund udag oxå :P <33


sööta fredde

Kommentarer
Postat av: Anonym

går inte han i sexan? :s

2010-03-20 @ 20:14:44
Postat av: Anonym

joo ? vad spelar det för roll ? tönt kommmentera inte anonymt?

2010-03-21 @ 19:55:34
URL: http://josefineholmbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0