sova på träffen i morgon ?

Helt vanlig skoldag idag. Började 10 åkte till skolan och hade no -.- inte världens bästa start på dagen då hehe. Lunch efter och vi typ chillade på träffen och snackade. Sen blev det svenska satt i datasalen och alla hade hedsätt och lyssna musik och läraren fick damp men det blev tyct i alla fall^^ hade matte sen diagnos gick väll bra. Gick upp till fridas sal och väntade på henne. När hon blev klar gick vi till jessie fast va utanför med eve och då komer tore och fredde och kastar snö på oss haha.

Sen hade vi rast och då va vi med fredde och skulle kasta snö på hoffman (usch) och så  mular han henne haha fett sköön. Tillslut började vi och då kommer kattis (en lärare) och vill prata medoss. Om vrf vi mulade henne men det va ju inte ens vi hon sa att hon visste det men att vi skrattade shiit får an inte skratta lr ? sen skricker hon omogna och allt. Aja orka henne. Sen efterskolan tog frida och jag bussen för jag skulle hem. På vägen hem snacka jag med jessie och sen kolla på aa :) nu ska jag plugga<3
 
Juste i morgon ska jag kanske sova på träffen i skolan med jossan, jessie, elle och mickis det är typ övernattning för 8 och 9 i skolan asso. Vi ska typ kolla film mm. Hahah fett kul vi 5 kommer äga hela stället. Sen behöver vi ju inte gå upp så tidigt för vi är ju redan i skolan haha fett niice ju ;) komer typ vara uppe hela natten svär ! skriver mer senare kisses <3


my clothes !
orkade inte ha jeans på miig idag så körde mjukisar :D

haha sexig xDDD

Kommentarer
Postat av: Sandra

Moget var det ju inte att skriva usch efter hennes namn i alla fall..?

2010-03-10 @ 18:41:38
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

låååt miigg mitt problem och min blogg läs den och vara tyst eller låt bli :)

2010-03-10 @ 20:38:16
URL: http://josefineholmbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0