sommarjobb

Tjaa,
precis pluggat färdigt osv. Har funderat på att somarjobba i sommar i en klädersaffär eller ngt sånt. måste få ihop lite pengar till i sommar då jag kan shoppa och göra roliga saker med kompisar :) Men vet att det är svårt att skaffa sommarjobb i sommar men jag är ändå 16 då så ska försöka. Har ju jobbat i kassan på träffen och det knude vara ett plus i kanten säger mamma. för jag vill verkligen ha massa pengar i sommar och inte snåla om jag vill ha ngt. Så ska skriva ett papper lr vad det heter som jag ska lämna till olika ställen. så får hålla tummarna. Vill jobba typ 2 veckor. Hoppas bara jag inte får gå i sommar skola då ;)


loveu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0