Orkar inte skriva ikväll

Asso det du gjorde ikväll kommer aldrig kunna förlåta dej, du förstörde hela mig jag kommer aldrig sluta gråta eller bli glad och få mitt hjärta helt igen. Du förstörde hela min kväll och mitt hjärta jag gråter innombords hela tiden allt är förstört, pallar inte med alla jävla fucking människor. Hoppas du är nöjd nu att du förstört alla hoppas du har fått som du ville...

Tack Evelina och Frida som fanns här för mig ikväll behövde verkligen det, älskar er tjejor <3


när allt höll på att bli bra så kom du och förstörde allt igen, säger bara fick you ! jag har bättre vänner än dej så tänker inte slösa mer tid på dej

Kommentarer
Postat av: Anonym

uchh bara falska vänner gör sådär.. :(



Kram

2010-03-21 @ 12:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0