ny vecka

tjaa, skolan idag dåra, ny vecka :) skolan idag var helt okej faktiskt. Först på morgonen vare klassinfo. Fick stanna kvar och prata med vår lärare om en grej. Sen svenska då kommer hk läraren och oxå vill prata med mig o samma sak. Sen blev det so. Vi typ satt och lyssnade när några redovisade skiit tråkigt. Sen lunch. Efter blev det sista lektionen språk satt ute med frida för hennes språk var inställd.

Sen efter var vi med jessica, eve, lollo, fredde, tore, Yogge och Isak. Vi typ chilla på ica och i skolan till fyra från 2. Sen drog jag hem och på bussen vare några jobbiga snorungar som höll på -.-. När jag kom hem pluggade jag lite fast satt mest vid datan har typ inget att göra nu komer säkert på något, hörs senare <33



dagens outfit med mjukisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0