Läsa

heej !
har hunnit och duschat medans issa badade förut orkade inte det igår så kände mig ofräsh att sitta på ett flyg i 11 timmar. Natti gick och köpte choklad till mig oxå :D åt det medans jag kollade på aa. Ska läsa lite snart sen fixa mig för då kommer elle och kanske jessica. Vet kankse vad vi ska göra ikväll men det är inte säkert det får ni veta senare när elle kommit. Så jag går runt i mjukisdress tills jag vet ;) Elle ska få sin present när hon komer har oxå köpt en liten sak till jessica, har köpt några små saker till:
Jessica, Frida, Pernilla, Mickis och Evelina. Så klart har jag köpt födelsedagspresent till Ida och oskar hoppas bara de passar ^^ Ska läsa lite nu kisses<3


hittade en bild som jag tog andra dagen vi var i thailand och jag hade redan börjat få färg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0