jossan is back !

heej söötnosar <3
skolan idag försov mig inte :) frida mötte mig i skolan och vi gick till musiken, vi ska göra ett band och har blivit indelade i grupper. Och självklart ska jag sjunga.. och sen klagar alla på att man inte sjunger så högt... så jag fick damp. Så jag la ihop miken och gick där ifrån.

Sen sitter jag utanför i källaren och ringer evelina som va ledig från musiken men hon hade gått hem.. då kommer läraren och frågar vrf jag sitter där och då berättar jag allt. Så då slipper jag vara där och får sitta i ngt rum med en data som jag skulle lyssna på en låt en bra då funkar inte tanjänterna så jag sitter och sjunger och håller på med mobilen. Slutade tillslut.

Sen hade jag engelska sen lunch åt i matsalen och sen satt på träffen och snackade.

Efter lunchen hade vi so då kom vi in på ett äne där vissa killar i klassen säger att typ alla tjejer vill ha äldre killar och då kommer vår sköna lärare och dissar alla killar och säger " ja men alla tjejer vill ha äldre killar bara för att killar i den här åldern är så omogna" haha fan va alla killar blev dissade asso.

Efter hade vi matte och sen språk på språket hade alla en tyst minut för gustav. Sen slutade vi och jag, eve, jessica och lollo tog bussen till jakan. Jag och jessica köpa underkläder lika dana sjuukt sexiga somvi ska ha på fredag :) Tog oxå en fika på tastys och sen åkte jag hem. Har pluggat lite ska plugga mer nu. Lägger upp bild på underkläderna senare. ;) cya ! ♥


orkar inte lägga upp bild på outfit idag har huvudverk har det jag har på bilden plus svarta jeans legings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0