i Sverige nu !

heej, är hemma nu landade klockan 15:00 i Sverige. Lång tråkig flygresan i 11 timmar -.- Min morfar hämtade oss vid arlanda och körde hem oss, har saknat alla jätte mkt. Pratade med elle i telefonen på arlanda oxå ! men när jag kom hem och skulle gå in i mitt rum så har mamma gjort om det köpt nya möbler och allt !! skiit fint runt tack mamma. Packade  upp och sånt sen kollat på några bilder från thailand. Pappa kom med donken oxå :) nu sitter jag här och chattar med olika folk. Skulle ha vart med elle idag men jag fick inte för mamma och micke hade tydligen fler överraskningar till oss spännande ! här kommer bilder som jag har på mobilen de andra på nattis kamera får ni vänta ett tag med för vi måste ladda den ! 

 
poolen





vid hotellet

runt 40 grader vid 4 - 5 på kvällen (thailands tid)



rummet

Shopping

havet på kvällen

Jossan <3 Elenor

<33


Elle<3 Eve <3 Frida <3 Jessica <3 Pernilla <3 Mickis


<33
Shopping !

D&G tröja (rosa!)


2 rosa linne

Gussi tröja

Vit över tröja
 
ed hardy (både fram och baksidan)
 
Edhardy tröja rosa ( både fram och baksidan)rosa
 
Edhardy tröja ( både fram och baksidan)

leopardklänning

rosa ed hardy linne

gullig sovtröja

prada väska

gussi skor, skärp och ett halsband.


ahha mobbad bild men glömde ta kort på den s orkade inte göra detvia mobilen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0