har inte mått bra

Börjar bli dålig på att blogga visst ? men det är bara för jag har vart på dåligt humör och ledsen någon dag nu så har inte pallat. Vissa har dåliga stunder de värsta året är när man är 15 och ska fylla 16 det är så mkt so händer. Men det få man stå ut med. Jag har märkt att jag inte e lika glad i skoolan längre heller men hoppas det blir bättre snart <3 Så kommer jag bli bättre på att uppdate och i morgon lovar jag att jag ska ta massa bilder som kommer upp på bloggen som förlåt för min dåliga uppdatering fast det är min blogg men ändå ;P godnatt bitches ! <33


Kommentarer
Postat av: ida

sv: jag vill också dit!<33

2010-03-17 @ 15:04:30
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0