grattis Minella !

tjaa, skolan idag som vanligt
hade slöjd första lektionen, men frida var sjuuk så jag var själv på träslöjden..
Sen blev det no vi hade vik. pellle -.- men man behövde inte sitta i klassrummet ;P
Sena blev det lunch, Sen svenska np som jag inte visste om att vi hade :P Sen matte
vi tränade inför np i matte såklart ;P sen engélska prov blev inte helt klar men nästan ;) men det kändes bra.
Fick reda på att jag blev godkänd i engleksa np proven vi har haft har ju 2 kvar hoppas jag får g i de oxå :)
Drog hem sen och kollade på aa. IDa och oskar och kankse någon till kanske kommer i morgon om deras mammas bil funkar lr om de har någon annan hoppas :D och i morgon blir det påsklov kort vecka sköönt :)

Vi har gäster nu för Minella fyller ju 5år :D stor tjej :D så vi ska typ äta snart och sen fika :)♥

 

grattis gmn<3333

Kommentarer
Postat av: ida

naaw grattis minella!:D<33

2010-03-31 @ 19:26:06
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0