godmorgon

Godmorgon ! igår åkte jag och elle till jakan och åt lite sen skulle vi hämta lite saker från en kille på söderhöjden. Sen skulle vi oxå möta andreas men bögen ko inte hatar han. Drog till jessica sen och fixade och gjorde bål osv. Sen kom alla vid 8 - 9 vi blev väll runt 20 - 25 pers. Jag tog 1 bussen hem och sov va jätte trött då hehe. Kvällen var rolig igår mötte frida oxå saknat henne.

Vaknade idag vid halv 12 har ätit osv. Skulle ha vart med Elle, jessica, mickis och erik och hans kompisar men jag pallar inte ska fixa mitt ru lite och sen kankse baka idag eller ngt. Får se vad som händer senare då :) Bilder från igår kommer senare när sega jessica lagt upp dom ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0