Första skoldagen efter 3 veckors lov

Heej söötisar :)

Vaknade 7 idag gick upp nästan på en gång, sminkade mig, platta håret, valde kläder, åt och borstade tänderna så såg min orgon ut. Hittade inte min  skåp nyckel först och lixom det är ju första skoldagen efter 3 veckors lov så hade glömt vart den va, men hittade den tillslut. Då hade jag bara 3 in tillbussen skulle gå. Så det blev en liten springtur på morgonen  !

Kom till skolan 10 i 9 och började 20 över 9 så det blev att vänta på frida och jessica. Tillslut kom de och vi hade klassinfo, svenska och sen gick vi till träffen och fikade och sen so. Lunch efter det mötte mickis och elle i matsalen åt med de. Sen var det bara språk kvar, skulle haft prov en slapp det idag :) har haft jätte ont i huvudet typ hela dagen så drog hem efterskolan driekt.

Ko hem för en halvtimme sen typ. Tog lite choklad och vatten och hamnade här. Ska plugga snart och sen typ bara ta det lugnt är så lat på vardagarna en inte på helgerna ! min mobil har vart död hela dagen så har inte kunnat svara på sms hade fått 10 stycken så hoppas ingen blev sur hhe. Jag och jessica har redan planerat vad vi ska göra i helgen haha vi älskar helger. Men skriver om det senare eller någon annan dag..

Sitter och chattar med carro och hon blir sur bara för jag inte kan göra ngt i helgen. Men jag har fult upp ska vara med jessie hela helgen jag har det upptaget typ varje helg haha ! men det är mitt liv upptagen hela tiden :P


sjävlklart blev det ego bilder på bussen innan mobilen dog hehe ;)

 
puss på deej !


dagens out fit !

Kommentarer
Postat av: jessica

haha yehä we love it ;)<3

2010-03-08 @ 17:37:17
URL: http://jessu.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ofc ;) <3

2010-03-08 @ 21:06:55
URL: http://josefineholmbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0