bilder och om igår

heej söötisar !

okeej orkade inte bloggar igår när jagg kom hem men tänkte berätta lite om igår.
Jag åkte till lant och frida mötte mig där och vi gick till eve där satt vi och snackade och sånt :P sen drog vi ut och va på träffen ett tag tills nadde, elle och mickis kom. Vi gick omkring och sen till vallen och sen var vi vid centrum. Sen blev det kaos och polisen och träffen personalen kom och sen fick jag och eve skjuts hem vid två på natten(ställt om klockan till sommartid) efter polisen och träffen personalen hade pratat med oss. kom hem och åt kladdkaka och kollade lite på tv. Sen somnade jag vid 3 typ.

vaknade vid 11 idag och göra typ inget bara tråkar typ ! idag är det segis dagen och jag e sjuukt trött. Ikväll blire famlijemys med fika och spel, passar mig bra idag :) hörs senare <3


jag, evelina och frida <33


jag och mickis<33


elle lite trött kanske ? :P<33


puss<33


kramkalas <3


jag och evelina älskar dej<33

  
Älskar deej<3                                            gammal bild på mig och elle i samma hiss :) <3


jag och frida<33


jag och mickis<33


jag lite ego får man vara :P bilderna på början av allt som hände

Kommentarer
Postat av: elenor

hahah bästa kvällen igår eller vad säger du ? ;) <33 hahahahahaha

2010-03-28 @ 17:05:02
Postat av: Anonym

haha till en början kanske :P<3333

2010-03-28 @ 18:40:29
URL: http://josefineholmbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0