allt du säger e bullshiit

skolan idag som vanglit började 8 hade slöjd, no sen lunch, efter lunch blev det svenska sen matte. Va på bryggan och typ gjorde prov gick inte så bra heh. Sen va vi med fredde oc tore och de en stund till kvart över 2 då vi hade engelska. Efter så väntade de på oss och vi va ed de till 4 då vi skulle ut och det skulle typ vara bråk men det blev typ sen vid 6 och vi pallade inte vara kvar.

så vi drog hem jag typ satt vid datan och sen har jag pluggat inför musik prv i morgon so jag har det är ref dag i morgon. Senare ska jag kolla på aa. Har snackat med frida i telefonen om en sak so bara 2 st vet tänker inte säga ! men ska tagga nu<33


haha sööta ni är asso älskar er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0