vart med frida

heej  !

Drog till frida efter jag pluggat klart det va drf jag inte hann bogga innan ;) Men vi gick runt i viksjö mötte jonte sen drog vi till jakan va typ vid tågen och där så jag världens snyggaste kille svär ! og hothothot! haha vi tagga till ica och typ köpte godis och yourgurth (stavning?) Men man va tvungen att ast göra allt själv asso man stog inte i en kassa så alla mina pengar fick jag tillbaka för det blev ngt fel xD men jag fick allt gratis i alla fall hah !

Drog sen till bussen och kom hem nyss. Snart börjar "johan falk" så ska kolla på det. Är jätte trött men i morgon äre skolan -.- bloggar senare cya !


hade inte på mig  ngt speci ute tog bara på mig mys kläder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0