trråååkigt smsa/ring mig !!!!!

heej, inte bloggat i dag menmen. Vaknade 1 idag. Fixade mig har bakat städat rummet och nu har vi gäster mickee fyller år min styvpappa. Och jag är så trevlig och sitter vid datan men har inte gjort det hela tiden ahah ! Har sjuukt tråkigt natti har dragit till kompisar och jag har utegångs förbud fuck !

om jag har det nästa helg oxå då ska jag fan ha tjejkväll hemma !!! bara jag och kompisar vi kommer ha värsta musiken och allt. Men tror nog inte det går eftersom pernilla ska ha fest då och jag är inte bjuden :O aja pallar inte bry mig. Jag kan ha mysig hemma kväll med typ jessica, frida och eve lr nått :) vi skulle i alla fall ha skiit kul och bada i min bubbelpool hahah ! vi får se :D men nu lr snart ska jag försöka vara social som mamma säger -.- och minella och en annantjej som är här tjatar att jag ska vara med på kurragömma ahh, får se hur det blir med det xD cya !


ooohhh sooo sexy xD


dagens outfit i alla fall en bra bild den här gången haha ! :D jag ni ser ju själv vad jag har på mig ni är väll inte blindA ? :) juste tänkte fråga mamma om hon kunde slinga mitt hår nu eftersom natti sprang iväg :P

Kommentarer
Postat av: pillis

Asso jag har inte bjudit någon än. Självklart e du bjuden! <3

2010-01-31 @ 12:51:42
URL: http://ssoulmaate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0