present av ida !

Heej, har vart väldigt dålig uppdate den här veckan.. Men i alla fall igår va vi i ikea med mamma och moster och de köpte jätte mkt saker  haha . Mamma ska köpa massa nya saker till mit rum :D mitt nya rum kanske ska byta med mina syrror. Det kommer vara svart rosa :D fett snyggt. Fast mkt rosa såklart ;) Längtar tills vi ska beställa hem alla saker. Ikfväll ska mamma och jag sitta och kolla på vad vi ska köpa till mitt rum. men i alla fall Sen hem åt och sen på kvällen satt vi och kolla film och spela spel haha ! Somnade vid 4 typ.

Vaknade vid 12 idag. Vi har mäst städat och spelat ett spel. Men nu har ida och oskar åkt hem. Alla andra är typ ute och jag sitter här. Idag är det söndag om är vilodagen sköönt med sånna dagar :) Tänkte nu gå och mäta lite i syrrornas rum hus jag vill ha mitt rum :D och få platts med alla saker. så ah hörs senare ! cya!<3


Juste fick present av ida ! :D tack så mkt bebis<3333



tack så mkt det är skiit fint :D<3

Kommentarer
Postat av: ida

tack detsamma bebis :D:D<333

2010-01-10 @ 18:02:46
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0