Paranormal activity

Tjaa, skolan idag gick upp halv 7 -.- fixa mig och sen drog till bussen. Vanliga tråkiga lektioner idag.. På idrotten och hemkundskapen prata jag frida jessica och några killar om att jessica ska ha fest nästa lördag ! :D fett kul kommer typ dö. På Fredagen ska jag och jessica hämta en sak av en kille ;P Men ah ni får inte veta vad men ni kan nog lista ut haha !  


Men sen mötte jag ida och oskar i jakan och vi gick in på gina och jag hängde undan lacklegings som har kommit in :D Sen åt vi på burgerking lite. Sen drog och handla godis sen hem :) Vi är typ åkt pulka med micke haha ! nu kollar vi på film i mitt rum. Ska snart se på skräck film :D


outfit nu hade andra kläder på dan!


Filmen kommer kissa på mig svär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0