om igår kväll

heej,
kom hem vid halv 3 - 3 typ. Va sjuukt trött så gick och la mig en nu ska jag berätta o går dagen :

åkte till jessica och frida va ju där vi gick till jossan för jessica skulle hämta en sak. Sen till jessica igen. Vi tog bussen vid 7 och mötte timan och marcus och markus vid gös. Vi drog till lokalen där festen skulle vara. Sen drog arkus och timan och möte gerges typ. Kvällen va väll rolig men det ko några fulla fjortis tjejer dit som vi slängde ut. Sen drog jag och frida och möte jonte och massa killar.

Kvällen va väll rolig nästan hela tiden 2 tjejer blev ju jätte fulla mm. men det tar jag inte upp här ! Sen vid 1 ko krippa med sina knarkar kompisar som va typ helt borta och rev hela stället. När vi skulle dra så stog krippa och dom utanför medans vi gick och kolla bussen. Sen när vi kommer tillbaka så komer elles brorsa med sina kompisar och då blev det bråk. Men aja pappa hämtade mig och frida vid kvart över 2 för alla drog hem. Vi åkte och hämta natti oxå när jag kom hem gick jag och la mig på en gång. Man kommer i alla fall inte glömma den  här kvällen och allt som hände :) Men tyvär blev det inga bilder under kvällen sry ! kisses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0