ny perfym

Skolan idag hade no prov gick väll bra satt som vanligt på bryggan :) Annars har väll dagen varit som alla andra fredagar :)

Efter drog jag med mamma till barkarbyhandelsplats hon skulle kolla present till micke (han fyller år i morgon) senåt vi på donken. Drog till öb. Handlade och så kolla jag på väskor de kostar 100 kr omg ge mig. Men mamma tycker jag ska vänta till thailand ska köpa väskor där. Sen drog mamma hem och jag hoppa av vid barkarby och gick in på ica och handlade saker vi hade glömt.

Det har blivit lite strul med ett bar kompisar så har snackat mkt i telefon med dom. Sen nu när jag kom hem har jag städat rummet och nu ska jag bada sköönt. Har ju utegångsförbud hela helgen så det är inte kul. Men ska kolla om någon kompis kan komma och sova här i morgon. Men nu ska jag hoppa i badet hörs (L)


dagen outfit ! fast dålig bild pallar inte lägga på från mobilen hehe ;P


mamma köpte en dricka, brittneys perfym(69 kr veddesta klädjätten alla perfymer 69) och blonda hårslingor som jag ska göra ikväll eller någon annan dag. Mamma är så snäll :D <3

min andra brittneyperfym :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0