mickis och elle

heej, vet att det blivit väldigt dålig uppdate men har inte haft ork och tid för att blogga menmen.

skolan idag först språk, matte sen no hade vikarie haha det gick väll sådär xD Sen lunch då efter hekundskap haha skiit kul ;P Efter idrott jag va så duktig haha !

elle och mickis kom dit sen och vi typ drog he till mig och sånt. De åt här vi skulle ha åkt till upplandsväsby en ficking bögen vi skulle ha träffat är du i huvudet ! Så vi ska fixa av någon annan ;) Vi har typ inte gjort så mkt bara försökt hitta kläder till festen i morgon :D Men jag kommer väll på något som ni får se i morgon. Kanske ska äta hos jessi så bloggar innan jag drar och sen påsöndag :)men elle  och mickis åkte för ett tag sen det jag måste göra ikväll är typ duscha o jag inte gör det i morgon, fixa mina naglar, bestäma kläder typ det ;)  cya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0