mår sämre

Heej, åkte förut iväg med mamma och pappa och kolla på ett gymnasium i jakan va tvungen att kolla eftersom senaste dagen man ska bestämma sig, dan innan jag drar till thailand. Så kolla där sen åkte hem. Har kollat på tvoch sen gjorde vi popcorn och så tog jag en vitamin dricka. Mår sämre och sämre nu när det börjar bli kväll... Så kommer säkert inte kunna sova inatt :/

det blir ingen skola för mig i morgon. Vill vara med kompisar och inte sitta hemma och ha t¨råkigt. Missar ju jätte mkt nu när jag inte är i skolan och de är ju inte bra när jag ska vara ledig när jag drar till thailand. Men aja, jag har kommit på vem som kanske har smittat ig haha, frida eftersom hon har varit sjuk hela lovet och va sjuk i fredags och kom till skolan ;P  bloggar säkert senare kisses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0