her i am

heej,
skolan idag. Kom lite försent i morse eftersom mina bussar va försenade och skiit... Kom i allafall bara en kvart försent :)

Hade no sen lunch sen svenska. Då går fucking brandalarmet -.- jävla små ungar som sätter igång det hela tiden. Så frös skiit mkt. Sen matte tråkigt vi fick tillbaka våra vg - mvg provet haha fick 2/20 duktigt ! :D Sen  hade jag extra engelska sen sluta.

Drog till jakan gick  i affärer för mamma och ja skulle ha åkt till ett gynasium men sen ringer hon och säger att pappa kör oss senare så drog he och kolla andra avenyn ;) Sen åkte till gymnasiumet. Sen hem igen och äta sen plugga. Håller fortfarande på med en läxa jag glömde vi hade tills i morgon so -.- så blir väll att sitta uppe ett tag till. Och idag vare värsta snö stormen asso vill inte ha med fucking snö ! vill ha sommar men får ju det om 2 veckor och 6 dagar då en ändå ;P Så nu ska jag fortsätta att plugga hörs ! <3 


sitter i myskläder och morgon rock för det är så j*vla kalt ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0