gymnasium

heeej !

Sitter  hemma va sjuk idag igen :( Vaknade vid 11 satte mig vid datan en stund sen kolla film och sånt. Har hunnit ed att städa rummet och duschat oxå känner mig fräsh !

Vi ska åka och kolla på ett till gymnasium idag igen som ligger i haninge vid nattis skolan. Det tar en timme och en kvart att åka dit -.- men bil asso. Många gymnasiu vi ska kolla på asso -.- men i alla fall. Mår bättre idag och vill träffa kompisar snart kanske ska till skolan i morgon. Vill i alla fall träffa kompisar som jag saknat (L) och hoppas jag är frisk tills lördag då det är fest ! :)
men nu ska jag fixa ig lite mera och byta om för vi ska åka om 10 mig typ ;P


så jag har sätt ut hela dan lr om man ska säga hela veckan då ;P


så ser jag ut nu när jag bytt som, mycket fräshare om man säger så ;) fast dock inget smink tycker det är onödigt. Fast saknar verkligen att sminka sig och se fräsh ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0