fuck !

heeej, skolan idag, i morse hann jag iallafall äta frukost haha ! drog till skolan kom dit 5 över 9 börja 20 över. Bara tråkiga lektioner. Sen när jag sluta 2 så va jag tvungen att vänta på  elle och mickis för vi skulle till jakan de slutade 4 -.- jessica gick hem en stund men jag palla inte följa med henne. Sen kom hon tillbaka typ 5 i 4 jag va tvungen att ta bort mitt lås så fick ett nytt för jag tappa alla nyckllar haha xD

Juste fredrik i min klass e störd serri bara för jag och jessica håller på med 18:åringar så kallar han oss horor ? Lixom vad har han med att göra vilka vi gillar aja skiiter i han.

 men i allafall sen drog vi till jakan gick i affärer sen va jag tvungen att åka hem, för pappa va skiit arg. Han hade sätt på skolia att jag hade blivit utslängd från non i fredags ... och att jag har blivit tillsagd alla no lektioner förra veckan så nu har jag utegångsförbud i helgen jävla fittskolan an går i ! (men hoppas jag får gå ut på lördagen i alla fall haha kan försöka få de att ändra på sig ! ) en längtar till man börjar gynasiet mkt skönare ! men.men. Drog hem plugga och nu är jag klar. Ska inte göra så mkt nu sitter jag och natti vid varsin data och lyssnar musik. cya ! ♥


nyduschad och hatar skolan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0