låångt inlägg om igår

Tjaa, Igår va det sjuukt kul på festen. Först åkte vi och hämtade mickis och sen åkte till jessica. Deet fanns rökaskin och assa coola lampor hah ! Kom massa folk och vi lyssna på musik och snacka och hade kul. Sen kom typ Fredrik och markus i min klass haha. Alltid lika roliga men sen börja de kolla på playboy kanalen hur kul är det lixom och se lebbporr haha ? Jag elle och mickis gic och mötte några killar ed bil som kom.
Senare skulle jag jessica och jossan ta hissen ner för att slänga alla flaksor och sånt innan hennes pappa skulle komma. Men så klart när vi är i hissen så fastnar den och vi komer inte ut haha . Vi typ skrek och tröck på alarmsignalen. Jag ringde timan och bad han hjälpa oss så alla stog ute i trapphuset och roppa haha ! När vi kom ut så drog alla in igen och då kommer jessicas granne och e skiit arg för vi låter så jävla mycket och har hög musik och sånt ! cp ? Men kul hade vi hela kvällen haha !
Blev några bilder och lite fulla människor men jag klarade av att inte bli för full :) Men kul hade vi hela kvällen. alla drog runt 1 förutom de som skulle sova där. Fredrik och arkus drog väll vid 2 de skulle egentligen sovit över med blev inte så. Sen så sover vi 5 pers i jessicas säng och 3 på golvet det blev skiit varmt och mickis so tar upp hela jävla sängen hhah. Vaknade flera gånger inatt för jag inte kunde sova.

 Men vi vakna väll vid 10. Låg kvar i sängen och snacka till typ 12. Sen drog typ alla hem. Jag åkte till mamma för jag skulle fixa enn sak. Sen he till pappa och badade ju förut supersköönt och bara ta det lugnt och tänka på lite saker som är jobbigt... har precis kollat klart på "johan falk" på tv :) ska sova snart,  Börjar 10 sköönt :) Får se bara om jag kommer upp.  Är jätte förkyld börja bli det igår det va säkert bara för alla drack ur champagne flaskan ah jag och 3 killar -.- Säkert någon mer som drack ur den men det komer jag inte ihåg ;P säker någon som smitta mig. Ska sova snart hade jag tänkt så hörs i morgon kisses<3


goodnight ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0