bikini

heej, har ju vart hemma idag. Natti oxå vi har typ drågat spelen på fb. Och kollat tv dåra :) Sen åkte jag ju ända in till stan och kolla på ett gymnasium. Sen hem igen. Vi åt på donken sen packade för att åka hem till mamma.

Jag har typ tok letat efter bikini eftersom jag åker om mindre än en månad! Har hittat två jätte snygga (som det kommer bild på)men vet inte vilken jag vill ha :) ska ladda ner någon film och kolla på snart och äta något till. Tror jag ska vara hemma i morgon näsan bara rinner år sämre och sämre fattar inte.. Hoppas jag kan gå till skolan på torsdag i alla fall ! cya !


en jätte sööt bikini :) skulle verkligen va jätte gullig på mig vad tycker ni ?


lr den ? den skulle vara skiit snygg när man blir brun .

Men har inte bestämmt mig än ! hjälp mig  och kommentera vilken ni tycker ör snyggast ,

Kommentarer
Postat av: ida

den första va jätte söt!:)

den andra har jag också kollat på o jag tycker den e snygg den med ;d<3

2010-01-20 @ 16:12:12
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0