allt fixat :)

heej, 
skolan idag först engelska, no sen idrott på idrotten va det friidrott haha , brandalarmet gick när vi ha idrott, och jessica hade inga skor så hon fick ena min doja så hoppa vi på ett ben hela vägen alla typ asgarvade xD sen lunch vi gick till ica sen träffen och sånt :) På svenska va det typ nationellt provv; P gick väll sådär. Sen So jag och jessica satt i ett grupprum jobbade inte så mkt satt mäst och snacka om saker vi ska göra tills på lördag och andra saker som har hänt som inte behövs ta upp här. Vi typ flumma fett mkt och sånt ^^
Slutade hon följde med mig till bussen sen kom hem har typ smsat mkt med andreas om en sak som har löst sig nu :) jag och jessica ska åka till han en snabbis i morgon kväll ;) Har vilat lite oxå har sjukt ont i huvudet och sen har jag kolla gymnasium oxå :) Nu ska jag hitta på ngt hörs senare ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0